då var det dags igen.

Det har varit dåligt med uppdateringar från min sida. man kan väl säga att motivationen att skriva varit riktigt låg. Men nu ska jag försöka skriva lite om vad som försigått i mitt liv den senaste tiden. Jag har jobbat ganska mycket men nu i februari blir det inte alls lika mycket jobb, vilket är lite skönt eftersom då har jag tid att umgås med familjen lite innan jag åker hem den 7 mars. Jag längtar så efter min hund! och casey såklart. men jag kommer ju såklart att sakna min familj här hemma, så då vill jag utnyttja tiden som jag har kvar här i Sverige så mycket som möjligt med dom. annars så tar jag det ganska lugnt och vilar mycket, för jag tror nog att det kan vara mycket att göra när jag kommer hem, köpa barnkläder barn möbler och allt annat vi behöver innan vår lilla ärta kommer. Casey har redan bokat tid hos läkare för mig så allt sånt är redan klart. oh sen måste jag hem och motionera min hund, som har blivit nästan lika rund som jag medans jag har varit borta. Casey älskar henne men tyvärr när han får dåligt samvete pga att han har så lite tid med henne så ger han kärlek med hundgodis... och mycket av det. Jag kan ju inte vara arg på honom för det, för jag vet att han gör sitt bästa. men det är inte bra att en äldre hund lägger på sig så mycket i vikt, för jag vill att hon ska vara i bra form så hon får finnas med oss så länge som möjligt. Jag undrar hur hon kommer att reagera när hon får se mig igen! hon kanske blir jätteglad, eller jätte sur. jaja jag vet att jag kommer att bli jätteglad av att se henne igen. Hom är verkligen världens bästa hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0