Uppdatering från min lilla del av världen.

Nu är det bara en vecka kvar tills vi äntligen åker hem till Portland. Och tro mig det är inte en dag för tidigt. Ush vad vissa människor kan då en att känna sig så obekväm i deras sällskap. Men nu är det lite lättare eftersom hon jobbar på dagarna och kommer inte hem förrens på kvällen. Och att vara borta så här länge har verkligen fått mig att inse hur mycket jag gillar vår lägenhet, och vårat område och portland , jag måste säga att Californien är verkligen överskattat. Lite shopping kvar på schemat sen är jag redo att åka hem. Oh jag har hittat en jacka på Macys som jag vill ha ! Men den kostar $140 , och hade det varit en ordentlig vinterjacka så hade det inte varit så farligt. Sen ska jag åka och kolla efter lite halloween decorationer pch lite annat som jag fått som önskemål. Jag är så redo att få komma hem till Sverige nu också. Så vi ses snart kram på er alla så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0