Tjat

Ja oh vad jag tjatar om att åka hem till Sverige!, men jag måste tjata bara lite till, så här kommer det. Sverige Sverige Sverige Sverige sverige. Ok nu när jag har fått det ur mig, så är det dags för ett nytt ämne. Många som jag pratar med säger att dom aldrig skulle vilja flytta så långt ifrån sin familj och deras " skyddsnät". Men jag har det bästa skyddsnätet någonsin för mitt skyddsnät låter mig prova mina vingar och om jag faller så finns dom där att ta emot mig. Även fast jag saknar min familj så är det här en upplevelse jag inte skulle vilja vara utan. Livet är alldeles för kort. Och om jag någonsin skulle stå inför valet mellan USA och min familj så väljer jag min familj och kommer alltid att välja min familj. Men man måste ju också leva sitt eget liv hur svårt det än är att missa familje aktiviteter såsom födelsedagar mm. Men var jag än är så är min familj alltid med mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Linda

2010-05-28 @ 11:20:00
Postat av: Linda Woods

Varsågod...tror jag, du glömde att skriva ditt namn.

2010-05-28 @ 11:37:06
URL: http://lindanova.blogg.se/
Postat av: mamman

jo det var din mamma som skrev

2010-05-28 @ 15:48:54
Postat av: Elin

Jag tror att du fixar att resa så långt bort bara för att du har en sån underbar familj här hemma =)

2010-05-28 @ 16:37:17
URL: http://elinsegotripp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0