:)

Nu är det nedräkning på stor nivå i våran lilla värld. Om 2 veckor sätter vi oss äntligen på planet hem till Sverige, och vi har så mycket att se fram emot. Inte minst vår första flygresa tillsammans, ja jag vet att det kanske är lite larvigt att se fram emot en sådan sak, men jag gillar verkligen allt som är en " första" i vårat nya liv tillsammans. Och sen ser vi såklart fram emot att få träffa familj och vänner igen. Och att fira vår 1 årsdag i Sverige och ha en liten fördröjd smekmånad. Hoppas bara att jag kan släppa min familj och åka tillbaka hem till Portland efter dom 3 veckorna. Saknar min lillstrumpa ( Malin ) massor.

Kommentarer
Postat av: malin

och jag saknar min syster yster.. Snart snart kommer du! =)

2010-05-27 @ 09:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0