Paintball and assholes

Igår så var det paintball på schemat med Caseys jobb, jag fick träffa caseys" arbetskamrater" och nu fattar jag verkligen varför han ogillar somliga. alla var trevliga mot mig men riktiga assholes mot andra. Som en kille som är captain. Han satt och vilade utanför rummet som dom spelade paintball i. Och en kille som är corporal frågade - are you done sir? Och captain asshole svarar; no this is just a hologram of me resting. Och en Annan kille som är känd för att snöra för alla officerare börjar skratta. - Good one sir. WHAT!! Vad fan är det för kul med det, och skämma ut en stackars kille inför alla. Efter paintball så åkte vi till en sjö och grillade, men vi stannade i te då länge för vi behövde åka hem till Lady. Och på vägen hem ringde caseys chef och sa att han behövde ringa alla chaufförer som var med på förra veckans träning för att göra en utredning om vem som hade satt upp en skylt under konvojen där det stod " show us your tits". En kvinna som är gift med en pansionerad major, såg skylten och ringde till majoren på caseys jobb. Och nu måste casey göra en utredning om det, ( vilket inte är hans jobb) för chief warrant officer lägger allt som han borde göra på andra och med andra så menar jag casey och ssgt Pestore. Casey har en stor aning om vem som hade skylten. Men det kommer bli svårt att få honom att erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0