Längtar,

Ja nu finns det mycket att se fram emot. Om 2 veckor kommer min familj ( större delen av den iallafall) hit. Och i juni åker jag och Casey till Sverige i 21 härliga dagar. Igår köpte jag shape ups så nu blir det många mer och längre promenader med Lady. Tyvärr kommer vi big inte kunna ta med henne till sverige för jag tror inte att hon skulle klara av resan. Men hon kommer att få det bra hos caseys mamma ute på landet i 3 veckor. Caseys mamma älskar djur, så mycket att i förra veckan så marcherade hon rakt in på en tomt där det fanns en stackars utmärglad chihuaha och tog honom. Sen fick hon kontakt med en kvinna som har en gård och hon räddar djur som är herrelösa, här i Oregon och så caseys mamma körde upp stackarn hit och lämnade honom till sitt nya hem. Och det är nog ingen fara att gamla ägarna saknar honom. Eftersom dom band fast honom ute i minus grader utan skydd, mat ,eller vatten. Så meningen var nog att han skulle dö. Glad att det finns modiga människor som vågar ingripa när man ser när något är fel.

Kommentarer
Postat av: malin

melvin sa att han vill ha en upp och ner kram av dig när vi kommer. Och då sa Matilda "jag älskar linda" =)

2010-03-17 @ 12:04:01
Postat av: Linda

Åh sötaste!! Ja jag ska ge honom upp och ner kramar tills han blir yr :) eller kanske inte så många. Jag längtar efter den lilla mannen.

2010-03-18 @ 00:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0