Kan inte sova..

Klockan är halv två på natten och jag ligger sömnlös igen, men inatt är det svårt att somna för nu äntligen är dom på väg! Ochim mindre än 12 timmar så får jag se dom igen. Tråkigt bara att det kommer att regna här imorgon enligt väder rapporten. Hoppas att dom har fel. Men det här är ju ändå portland och då kan man ju nästan alltid räkna med regn. Idag har vi städat hela lägenheten, bäddat sängarna, bakat kaka till morgondagens efterrätt, ( jellokaka) stackars lady fick ta ett bad också. Idag när jag var på Target så såg jag dom sötaste vårkläder för barn någonsin. Längtar tills jag får visa Malin dom. Men nu måste jag försöka sova för det blir en lång dag imorgon, jag ska upp om 4 timmar, duscha , fixa det sista i lägenheten och sen köra till basen för att städa ut bilarna och sen direkt därifrån och hämta min kära familj. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0