Glad

Underbar dag idag!! Först gick vi upp tidigt och åkte till skjutbanan, där mötte vi upp några av caseys arbets kollegor och jag fick skjuta några olika vapen av olika kaliber. Jag gillade .22 kalibern bäst. En mindre pistol som var ganska lätt och i stort sätt ingen rekyl alls. Vi sköt på en bana där FBI tränar och nästa gång ska dom ha träning med bomber och sånt och killen som jobbar där bjöd in oss som åskådare, det kan nog bli kul. Jag fick också höra att uppe i Astoria där vi var finns det mycket svenskar och finnar.. Hmm eller säger man finskar? Ush vad jag blivit glömsk på senare tid. Idag var det 23 grader varmt ute, helt perfekt väder för att vara ute och skjuta. Sen åkte vi och åt lunch/middag. Och när vi kom hem så hade jag fått mitt arbetstillståndskort! Åh vilken bra dag. Så nu är det bara att börja söka jobb då. Eller jag ska vänta tills min familj har varit här.. Men efter det är det dags att sätta på sig jobbsökar hatten!

Kommentarer
Postat av: mamma

det var verkligen en bra dag för dig hoppas att det fortsätter lika bra

2010-03-21 @ 05:32:19
Postat av: Linda

Ja det hoppas jag också, det känns som nu kan allt bara bli bättre. Och snart får jag krama dig kära mamman! Första kramen på snart 1 år!!! Jag längtar

2010-03-21 @ 09:09:51
Postat av: Elin

Va kul att du läser mig blogg =) Jag läser din oxå =)

2010-03-27 @ 21:14:17
URL: http://elinsegotripp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0