Saknar min lilla stora hund.

I fredags åkte vi upp till Idaho för att lämna Lady till Danielle. Och det känns så otroligt konstigt att inte ha henne här. Jag är så van vid att ha henne i hälarna var jag än går, och om jag sätter mig ner så förväntar jag mig hela tiden att känna Ladys lilla huvud i mitt knä. Åh vilket dåligt samvete jag har över att lämna bort henne, även fast det bara är för ett tag. Jag vet att Danielle kommer att ta jättebra hand om min lilla Ladybug. Men jag kommer nog vara en liten hönsmamma och ringa och höra med Danielle ofta hur Lady har det. Nu är det bara en vecka kvar tills vi kommer och på den 8e ska Master gunnery seargent ( Joel ) Gå i pension, så då blir det grillfest på basen. Jag ser verkligen fram emot det, för jag gillar verkligen honom, inte bara för att han är en riktigt snygging, han är också väldigt otroligt omtänksam och trevlig. Det är sällan man träffar officerare som inte beteer sig som om dom har en kvast uppstoppad där bak. Så vi försöker att komma på vad vi ska köpa till honom i pensions present, och vad vi har som förslag är whiskey och / eller ciggarer. Men vi försöker att klura ut vad han dricker men vi har inte lyckats än. Joel var förövrigt den som " pinnade " casey vid befodrings ceremonin med mig. Det ska bli kul att träffa honom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0