Gaah

Just när vi känner oss säkra på att allt är fixat och klart med vår resa, så sätter" chief warrant officer" käppar i hjulen på våra planer. Så istället för att vara hemma och ta det lugnt och packa mm, då sitter casey nu på kontoret och fyller i otaliga helt inödiga papper som dom hade " glömt" att berätta om. Men om nu chief warrant officer, AKA mr Miller, tror att jag och Casey bara tänker ge upp och låta mig åka ensam till Sverige, så tror han fel. Casey gör det han behöver på kontoret och jag fixar allt som behövs göra här hemma. Så pilutta dig Mr Miller. Casey kommer med mig till Sverige! Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Elin

men shit... vilken människa...

2010-06-09 @ 19:38:04
URL: http://elinsegotripp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0