Time goes on.

Jaha dagarna går och vad jag ser fram emot nu, är för det första. Att caseys dumma inspektion på jobbet äntligen är över på måndag, whohoo och han äntligen kommer hem från jobbet innan kl 11 på kvällarna. Nästa sak jag ser fram emot är att jag kommer till Sverige i oktober för att jobba ( och för att fixa lite saker ). Men det är lite frustrerande att jag inte har kommit längre i mitt liv här i USA. Jag fick ett brev från USCIS för några dagar sen, och dom har ännu en gång strulat till det med mitt greencard... Gah FRUSTRERANDE!! Så fort jag har det kan jag äntligen börja mitt liv här... På riktigt. Annars får jag tiden att gå ut med hundar och nu när jag äntligen har hittat en rutin i min dag så har jag stora planer på att gå ner till gymmet varje dag.... Hmm ja vi får se hur det går med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0