Överaskning!

Ja som sagt så hade casey en överaskning till mig igår, men han lyckades inte hålla det hemligt ända fram till arenan, för Casey hade bett mig att komma till basen och möta honom där, så skulle vi åka direkt till " överaskningen". Men när jag kom till basen så var alla reservisterna där och dom hade också en ceremoni för nya chefen som kom förra veckan. Och om det inte vore nog med förvirring så håller dom på med ombyggnad på området så jag visste inte hur jag skulle komma till caseys byggnad pga alla avspärningar. Så mitt i förvirringen när jag försöker hitta en väg runt till Caseys kontor, så hör jag någon som ropar från parkeringen -" hey Linda! Where are you going!?" och jag ser 2 killar komma gående emot mig. Men jag känner inte igen dom( jag menar alla ser ju likadana ut i uniform, ) men när dom närmar sig ser jag att det är Sgt Stagg och Lcpl Laughlin. Och dom erbjuder sig att följa mig genom kontoret till andra sidan där caseys byggnad ligger. Och medans vi går igenom kontoren förbi alla stirrande ansikten så säger Sgt Stagg. " so are you looking forward to the fight tonight?" och håller upp händerna som om han boxades. ÖVERASKNING FÖRSTÖRD! Men det var ok. Visade sig att jag och Casey och några killar han jobbar med skulle gå på MMA ( mixed marshall Arts) finalen eller vad man kallar det. När huvudnummret är för att få bälte, och bli champion. En av killarnas bror tävlade i huvudnummret för bältet. Och faktiskt överaskande nog så var jag helt inne i det, jag klappade händerna och skrek så mycket att jag fortfarande känner av det. Hmm jag kanske är lite blodtörstig ?!? Fast jag måste säga att hade jag inte " kännt" sista killen och verkligen hållt på honom så hade jag nog inte blivit lika exalterad. Och nu ser jag faktiskt fram emot nästa MMS match.

Kommentarer
Postat av: malin

åh vad roligt!

2010-07-13 @ 09:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0