Dog walking

Så jag har börjat att tjäna lite extra pengar genom att gå ut med sgt Staggs och sgt Najera's hund Mona, en liten 7 månaders pitt bull mix. Så allt jag gör om dagarna nu är att gå ut med hundar. Men det är ok. Jag går ut med henne måndag- fredag och vissa helger när dom har träning. Det är inte mycket pengar men iallafall lite extra shopping pengar. I oktober så kommer jag hem till Sverige igen för några månader för att ta hand om lite saker och för att jobba lite. Casey åker på utbildning i augusti i 7 veckor. Och jag åker till Sverige i oktober. Så vi kommer att missa varandras födelsedagar, Marin kår balen, julafton, och nyårsafton! Jag kommer att sakna honom massor. Men det ska bli skönt att jobba lite igen. Fast jag har vant mig att vara ledig och njuter faktiskt av att ha massor av fritid.

Kommentarer
Postat av: malin

"gilla" ;)

2010-07-23 @ 08:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0