Säger hejdå

I tisdag kväll, efter middagen satt vi och tittade på en film, och då fick casey samtal från sin syster att hans farmor var riktigt dålig. Så vi packade våra väskor och casey tog "emergency leave" packade in hundarna och allt i trucken. Och körde hela vägen upp till pasco i spöregn. Vi kom hit vid 1 på natten och vi stannade hos caseys kusin över natten. Det är väldigt jobbigt att se hur dålig hon har blivit så snabbt. Från thanksgiving till nu har det bara blivit sämre och sämre. Så hela caseys familj är här. Det känns som om det bara är en väntan på att farmodern ska gå bort. Och det är väldigt jobbigt att sitta här, men hur jobbigt det än är för mig, så är det ingenting i jämförelse med hur jobbigt det är för casey och hans familj. Vi vet inte hur lång tid hon har, men casey får iallafall tillfälle att säga hejdå. Som han inte fick med sin farfar. Vi får se om vi åker hem på lördag. Men vi måste nog komma tillbaka ganska snart igen. Att se någon tyna bort såhär får mig verkligen att uppskatta min familj och vänner så mycket mer. Och jag hoppas att alla vet att jag älskar er alla!

Kommentarer
Postat av: malin

och du vet att vi älskar dig! jag tänker på er, ta hand om varandra. kram malin

2010-01-09 @ 10:31:56
Postat av: Anonym

Vi älskar dig också<3

2010-01-10 @ 12:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0