Så var året till ända.,

Och det har varit ett händelserikt år. Utlandsflytt, och " bröllop" nya människor. Än så länge känns det bra, men jag måste säga att jag saknar Sverige och min familj och mina vänner. Oj ja just det, FBI mötet var inte den 1 april utan det kommer att ske den 4 januari, haha jag glömde bort att dom skriver datum helt knasigt ( månad dag år). Idag så firade vi nyår, och det blev en väldigt väldigt lugn kväll, har nog inte varit med om en lugn nyårsafton sen jag var typ 13. Casey köpte lite dricka och god mat, vi lekte med hundarna , och sen hade vi hyrt en film så vi kurade upp oss, hela familjen i soffan. Sen tittade vi på när dom släppte bollen på tome square och åt julgodis som mamma och Malin skickat. tog en tur i parken med hundarna. spelade spel, och sen satt vi och pratade länge länge, och nu är det dags för mig att krypa till sängs. Inga fyverkerier :( nu är casey ledig tills på måndag,så imorgon ska jag ta ut hundarna på morgonpromenaden, ( Brandy tycker det är dags att gå ut vid 5:30). Och jag ska låta casey sova ut, och överaska honom med frukost på sängen, hade jag tänkt. Det blir väl en bra start på året? Ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: Linda

Time square ska det vara. ( jäkla autofyll)

2010-01-01 @ 10:47:42
Postat av: malin

åh räknade ni ner tillsammans med människorna på time sguare?

2010-01-01 @ 18:15:57
Postat av: Linda

Ja det gjorde vi.

2010-01-01 @ 20:50:55
Postat av: Milla

Vi saknar dig massor här hemma o hoppas du får komma till sverige snart =)

2010-01-02 @ 21:56:13
Postat av: Linda

Ja det hoppas jag också, planen är att komma i början på juni.

2010-01-04 @ 00:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0