Ensam hemma hela helgen.

Eftersom Casey åkte upp till Kamiah igår och han tog Lady med sig, så nu är det bara jag och China hemma. Hon är en helt annan hund när inte Lady är här. Och Lady tycker nog att det är skönt att slippa China för några dagar. Tyvärr så måste vi ge tillbaka China till Caseys faster för Lady börjar bli aggresiv mot henne, och China är dominant så det är bara en tidsfråga innan vi har ett riktigt hundslagsmål. Men det är väldigt synd för China är en väldigt smart hund. det känns jobbigt att lämna tillbaka henne. Men vi får iallafall träffa henne ibland. Nu när det bara är jag och China hemma sågar jag äntligen tid att städa lägenheten, det ser ut som en djuraffär har exploderat i vårt vardagsrum, och sen tänkte jag ta en tur till Costco och titta om jag kan hitta något fint som jag antagligen inte behöver, men jag måste ju muntras upp på något sätt, eller hur? Jag har också börjat träna med mitt Wii active! Och det är jättekul ! Jag har tränat på det i 3 dagar och redan gått ner 1.6 kg. Det bästa att eftersom jag gör 30 dagars utmaningen så är det olika träningar för varje dag, så det är alltid kul att starta igång mitt Wii och se vad för kul det blir idag, saker som Tennis, inlines, dans, kickboxning. Sen har dom också andra övningar imellan som skulpterar musklerna med hjälp av motståndsband. Jag tänker idag också se om jag kan hitta en träningsvideo som jag letat efter, det är en dans workout. Som verkar väldigt kul, och vem gillar inte att dansa ibland, iallafall när man kan "go crazy" hemma på vardagsrummet. Och om jag får råd senare så tänkte vi att vi ska bli medlemmar i nutrisystem, då får man mat för en månad hemskickad. Frukost ,lunch ,middag , och mellanmål. Som är färdig lagad. Men vi har inte råd med det just nu. Snart kommer min familj!! Bara 9 veckor kvar, åh vad jag längtar. Och på tal om familj så fick jag väldigt roliga nyheter , jag kommer att bli faster i augusti :) japp Thomas och Sarah väntar tillökning. Det är på tiden tycker jag. Alla är gravida just nu verkar det som. Och min kusin fick en dotter för några dagar sen, min andra kusin är gravid och min äldsta kusin fick en dotter för 8-9 månader sen. En riktig babyboom i vår släkt. Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0