Dejt med min man.

Vi kom precis hem från bion, åh vad härligt det var att bara kunna slappna av med casey och ha roligt. När casey kom hem från jobbet idag, så bestämde vi oss för att vi behövde en paus från allt, så vi valde att gå den sena visningen av avatar i 3D. Men först måste vi handla lite saker då det börjar bli tomt i skåpen här. Det är ganska kul att vi åker till costco för att köpa mat, och vi spenderade ganska mycket pengar. Men när vi tittar i påsarna så var det nästan bara hundsaker. Hundmat och hund godis, och en ny säng till lady, ja nu har hon 2 sängar!! Nej casey skämmer inte bort hundarna. Han skulle inte erkänna det, men han är tok förälskad i dom båda. Igår kväll fick casey samtalet att hans farmor hade gått bort, och även fast han självklart är väldigt ledsen över att förlora henne. Så tror jag också att han är lite lättad. För jag vet hur svårt det var för honom att se henne i så mycket smärta och att det bara blev sämre och sämre. Jag tror att sorgen kommer att komma när det har sjunkit in att hon nu är borta. Begravningen kommer att ske den 30e januari. Men jag kommer troligtvis inte följa med, eftersom den är uppe i kamiah och det blir jobbigt med hundarna. Ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0