Blodig måndag

I morse hade jag ganska svårt att vakna,Eftersom dom senaste mornar har jag varit uppe kl 4 för då vaknar Brandy och vill gå ut. och idag hade vi en tid hos FBI kl 10.00 , och vi trodde att det skulle vara mycket trafik, så vi satte väckarklockan på 8, men jag hade så svårt att vakna så jag kravlade mig ur sängen vid 8.45. Så när hundarna var rastade och vi hade allt som vi behövde för dagen, så begav vi oss iväg. Vi blev lite fundersamma först, eftersom FBI ligger i ett litet" hål i väggen" nere i downtown, och när vi kom in så var det en väldigt trevlig säkerhetsvakt där som tog emot oss, jag fick ett papper att fylla i och sen vänta på att bli kallad, vi väntade kanske 5 minuter innan dom ropade upp mitt nummer. Sen fick jag gå och ta ett kort och fingeravtryck ( bara pekfingret) sen sa mannen att jag bara skulle fylla i ett litet papper och lägga i en låda sen bar vi klara. Jag tog papret och när jag tittade på det så var det ett utvärderingspapper av deras service, typ hur har bemötandet från oss varit dåligt- bra - väldigt bra. Så jag fyllde i det och sen var det klart. Jag blev väldigt glatt överaskad över att det gått så snabbt. Så nu hann vi till och med hem och dusha och fixa till oss lite, och när jag säger oss så menar jag mig. Innan caseys befodringsceremoni. Så efter en dush och lite att äta, så åkte vi till basen, och nu är kl typ 12. När vi kommer dit så får vi efter ett tag reda på att cermonin inte kommer att vara förrens kl 15:00 så det är bara för mig att sitta där och prata med casey och hans arbetskamrater tills det var dags. När vi sen äntligen skulle börja, så ställde sig alla i formation och dom läste upp vad som skulle hända, casey marcherade ( säger man så?) upp, och sen ropade dom upp mig, och jag marcherade INTE :) upp och sen en av caseys chefer ( Joel ) som casey ville skulle pinna på nya ranken. Joel sa till mig att när jag satt på den nya chevronen, så skulle jag slå till ganska hårt( så att det stack casey € men jag är alltför snäll, så jag gav bara en liten lätt klapp. Men alla andra som gratulerade efteråt var inte så snälla, dom stod på led och en efter en, skakade dom hand med casey och slog till på chevronen. Vissa slog hårdare än andra. Och när allt var över så blödde stackars casey. Nu är casey iallafall staff seargent. Jag är väldigt stolt. Resten av kvällen spenderades med att titta på football. Imorgon ska vi tillbaka till FBI den här gången är det kl 8 på morgonen, så vi får se om jag klarar av att vakna. Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: kungen:)

e lite orolig när fbi är en stor del av ditt liv:S

2010-01-12 @ 11:12:03
Postat av: Linda

Haha ja, fast snart är det över... Förhoppningsvis.

2010-01-14 @ 04:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0