The monster and me.

Casey åkte till Seattle imorse och kommer vara borta tills på fredag eftersom han behövde åka till en annan bas och visa dom hur dom ska göra sitt jobb. Så tog han bilen eftersom den inte drar så mycket bensin. Så lämnade han mig med trucken i tron om att jag inte behövde köra runt, men imorse märkte jag att ladys mat var nästan slut. Så det var inte mycket att göra än att ta trucken aka "the monster" och åka och handla hundmat. Och jag behövde också tanka. Det som är bra med att bo i Oregon är att dom har folk som tankar åt en. Inte bara att Nissan Titans är stora som dom är, vår är också höjd så när man sitter i den så är det som man sitter på taket på andra bilar. Så även fast jag var nervös att köra den, och jag var nästan helt säker på att jag skulle backa över nån stackars liten pensionär med rullator. Så gick det riktigt bra att köra och att det var riktigt kul att köra den. Så nu kanske casey får ge mig trucken istället. När man sitter så högt känns det nästan som man äger vägen .

Kommentarer
Postat av: mamm

ja Linda du kan ju allt bara du vill ha det gott så ses vi om 5 veckor

2010-02-23 @ 12:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0