Livet i landet långt borta,

Det är jobbigt att vara så långt borta från min familj, men nu är det bara 6 veckor kvar tills min mamma, syster, gudson och bror kommer. Jag längtar så mycket att få se dom igen. Det ska bli så himla kul! Det enda som är tråkigt är att dom inte får träffs China, vi skulle ha lämnat tillbaka henne den här helgen, men eftersom casey har träning i seattle, så kan vi inte köra upp till pasco. Det är bara så jobbigt att jag har fäst mig vid henne, men vi kan inte ha kvar henne. På ren engelska, It sucks! Men hon kommer att få det bra hos caseys faster som har ett hus med tomt, och förhoppningsvis en annan liten valp att leka med. Casey kommer att vara borta i en vecka på träning så jag kommer vara hemma ensam. Tur att jag har mina hundar som sällskap. Ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men hallå, jag väntar med spänning på berättelsen om vad casey gjorde för dig på alla hjärtans dag..

2010-02-20 @ 07:19:44
URL: http://elinsegotripp.blogg.se/
Postat av: Linda

2010-02-20 @ 23:02:10
Postat av: Linda

Oj jag glömde. Jag ska skriva ner berättelsen om vår första valentinesday. Jag trodde att alla hade läst om det på Facebook .

2010-02-20 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0