En bra dag

Ja idag har det varit en riktigt bra dag, ganska produktiv också. Jag hann både med att ta 3 2 långpromenader med hundarna, och en timme med Lady så hon kunde få springa efter boll i parken. Sen åkte jag och shoppade lite smått och gott, städa upp i lägenheten och tvätta. Ge båda hundarna ett bad som dom var i desperat behov av. Och sen kom Casey hem med blommor och choklad. 2 dagar för tidigt men vem bryr sig! Sen berättade han att han har en överaskning på söndag, det enda jag vet är att vi måste åka härifrån kl 20:00 och vi kommer inte komma hem förrens efter midnatt, och sen sa han att han hoppas att set regnar för det är bättre då. Hmm jag har ingen aning om vad det kan vara. Men det ska bli kul att se. Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Linda

2010-02-13 @ 11:31:59
Postat av: Linda

Det ska vara 2 långpromenader inte 32! Jag menar herregud snacka om lite överambitiöst att ta 32 långpromenader.

2010-02-13 @ 11:33:21
Postat av: mamma

hoppas att ni får en bra söndag

2010-02-13 @ 12:26:52
Postat av: malin

åh! så spännande.. vad nyfiken jag blir =)

2010-02-13 @ 14:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0