Alla hjärtansdag.

Alla hjärtans dag överaskningen var inte alls vad jag trodde att det skulle vara. Så jag visste ju att vi skulle åka kl 20.00, men jag var klar att åka med jackan på redan kl 19:00. Och jag var väldigt nyfiken på vad casey hade hittat på. Så när det äntligen är dags att sätta oss i bilen så går casey och hämtar en stor ryggsäck. Och jag blir ännu mer nyfiken och försöker pussla ihop ledtrådarna. Vad behöver man en väska och det är bättre om det regnar ?? Så vi sätter oss i bilen och åker i en timme innan vi kommer fram. Och det var ett spa! Casey hade bokat " couples massage " och bokat ett eget hot tub VIP rum, och dom hade satt upp ett bord med champagne och jordgubbar. Rummet var inrett som en djungel med asiatiska statyer och vattenfall och öppet tak, så vi kunde se stjärnorna. ( det var därför Casey ville att det skulle regna, men jag är glad att det inte gjorde det) så där satt vi och drack champagne och åt jordgubbar och sen fick vi massage. Det var en otroligt härlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0