Soliga San Diego

Nu är vi här! Efter en väldigt lång bilresa ända från portland så körde vi äntligen upp på Arts uppfart. Det känns verkligen kul att vara tillbaka i san diego och få umgås med våra vänner igen. Från början så skulle jag inte följt med hit utan jag skulle ha stannat hemma i Oregon, men 7 veckor är ganska lång tid att vara ensam. Eller ja jag har ju Lady men ändå väldigt tomt utan Casey så länge. Och sen ska jag ju åka till Sverige 2 veckor efter att vi kommit tillbaka till Portland. Så vi får försöka spendera så mycket tid tillsammans som möjligt . Nu längtar jag verkligen efter att få komma till Sverige och jobba lite, för nu har jag varit ledig alldeles för länge!, min hjärna måste ju få arbeta lite nu. Så jag har tagit kontakt med mina gamla arbetsgivare och har blivit lovad att få jobba!! Whohoo. Det är svårt att förklara hur mycket jag längtar till att få jobba och känna att jag gör nytta igen. Och jag längtar verkligen efter att få jobba med min favorit boende igen. Ni som har jobbat eller jobbar på Villmer vet vem det är. Min stjärna. Lady njuter i fulla drag av att ligga ute på tomten i solen och bara vara. Tyvärr så är hon lite knasig och vägrar att göra ifrån sig där. Så vi måste gå på långa promenader runt hela kvarteret så hon kan göra ifrån sig. Knasiga lilla hund. Casey är på kurs hela dagarna, och när han kommer hem så har han oftast läxor att göra. Så vi passar på att ha roligt med våra vänner på helgerna. Nu är vi i vecka 2 av 7 så förhoppningsvis så går veckorna fort. Efter caseys kurs så åker vi tillbaka till Oregon och vi har MASSOR att göra! Och vi har en och en halv vecka att göra det på innan jag åker till Sverige. Vi ska hinna flytta och hinna köpa presenter till min kära familj. Så jag hoppas att jag får allt gjort.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej gumman

va har du för mailadress?

Hittar inte dig på msn.



Massa kramisar

2010-09-13 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0