Planerna ändras.

Ja så nu så ser det ut som om jag och Lady kommer att åka med Casey tillbaka till californien. Och vara där medans han går igenom sin kurs. Han kommer att vara väldigt upptagen med läxor och lektioner, men som tur är så har jag lite vänner därnere också. Och jag kommer att ha bilen. Vi får verkligen en utdragen sommar! Först har det varit otroligt varmt här, och just när det börjar svalna av så åker vi till värmen i californien. Vi kommer att bo hos Art och hans fru fast tyvärr har dom ingen pool men man kan ju försöka bjuda in sig till folk som bor i lägenhet och har pool. Med det sagt så har någon några planer på att komma och hälsa på mig så får ni komma till San Diego haha. Sen kommer jag till Sverige igen i oktober och är där i 3 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0