Mitt nya liv

Nu ska det bli en liten ändring i mitt bloggande! För hur många tycker att det är intressant att läsa om att jag har tagit en långpromenad med Lady. Honestly! Jag menar hade det varit en ovanlig händelse i mitt liv, så hade det kanske förtjänat att bli nerskrivet och få sin plats i blogg arkivet, men det säger inte så mycket om mitt nya liv, mer än att jag har mycket ledig tid. Så nu känner jag att det är dags att bli lite "djupare" än så. Jag menar jag har gift mig, flyttat till andra sidan jorden, ja startat ett helt nytt liv helt enkelt. Och även fast några inlägg antagligen kommer att beskriva utflykter och långpromenader, så är det nya temat för mitt blogg att vara, vad har jag lärt mig, överkommit, upptäckt om mig själv genom att flytta ifrån min trygghetszon och de folk jag känner mig trygg med. Så med det sagt. Nästa inlägg kommer att handla om begreppet: rädsla, och vad det innebär för mig.

Kommentarer
Postat av: mamman

Det låter spännande

2010-04-21 @ 00:10:02
Postat av: malin

jag ser redan fram emot nästa inlägg! =)

2010-04-21 @ 10:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0