Längtar

Idag gick Casey upp extra tidigt för att åka och fiska med sina arbetskamrater, tyvärr så innebar det att jag också behövde gå upp extra tidigt för att skjutsa honom till hamnen. Eftersom dom skulle ha med sig öl och grilla. Det är så att eftersom reservisterna kommer in och jobbar 1 helg i månaden. Och då måste dom aktiva också jobba den helgen. Men då får dom komp dagar för det. Och 1 av dom dagarna brukar det alltid vara nån obligatorisk aktivitet och den andra dagen får dom ledigt. Som förra månaden var det paintball. Casey älskar att fiska och han fick en stor fisk som han kom hem och tillagade. Och jag lovade att smaka en bit. Ush jag gillar verkligen inte fisk. Men iallafall medans casey roade sig på sjön så passade jag på att njuta av det otroligt härliga väder vi hade. Långpromenad med Lady och lite fika i parken. Och när jag kom hem så var jag så trött, jag hade ju gått upp kl 5, så jag tänkte ta typ en timmes tupplur, men en timme blev till 4 timmar. Och min lojala hund Lady låg med mig i sängen hela tiden. Sen var det dags att åka och hämta Casey. Och nu fick jag verkligen se hur vacker natur det är här i Oregon. ( Malin om man fortsätter på vägen efter Fred Meyers, så hamnar man nästan i en annan värld) skogen som verkar vara flera tusen år gammal! Och väldigt stora träd som har nästan som lianer som hänger ner, ja det är nästan så att skulle man se en älva eller ett troll komma gående så skulle man inte bli förvånad. För det är något man nästan väntar sig att se.

Kommentarer
Postat av: malin

åh! dit måste vi gå nästa gång jag kommer =)

2010-04-16 @ 18:14:44
Postat av: Linda

Ja det får vi göra.

2010-04-17 @ 02:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0