Helg

Ja den här helgen har verkligen gått i utforskningens tecken. I fredags lastade vi Lady och lite picknic mat och bestämde oss för att åka och utforska dom vackra omgivningarna. Det är verkligen vackert här. Så vi hade en dag att utforska Oregons vackra natur, och då måste vi ju också lägga ner en dag på att utforska staden lite mer. Så vi åkte till Loyd Center, vilket är ett av USA s första "shopping malls" som också har en isrink mitt inne i det. Så nu har jag ett nytt ställe att åka till när det är dags shoppa loss. Imorgon har vi bestämt att åka åt andra hållet nämligen till stranden! Som jag har hört ska vara väldigt sceniskt! På måndag ska jag ta Lady till vetrinären, hon är ju en väldigt snäll och go hund, men jag vet inte hur hon kommer att reagera med vetrinären. Hoppas att det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0