Det gick alldeles för snabbt!

Ja dagarna kom och gick alldeles för fort när min kära familj var här! Men jag får trösta mig med att jag träffar dom snart igen. Det ska bli så skönt att få komma hem till Sverige och visa Casey att det inte alltid är kallt och mörkt i mitt kära hemland. För alla svenskar vet ju att det finns inget vackrare än Sverige på sommaren. Förra veckan fick vi ett brev på Posten.. Vår immigrations intervju har blivit bokad till den 3e maj. Åhh skönt men nervöst. Så håll tummarna nu. Hoppas att ni håller några dagar lediga i juni så jag får träffa er alla. Kanske en fartfylld dag på Gröna Lund, eller en lugn kväll över en öl eller två på nån krog någonstans. Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: malin

Ja dagarna gick alldeles för fort! men som sagt snart kommer du.. =) det kommer att bli så mysigt!

2010-04-11 @ 08:24:08
Postat av: Milla

Vi kommer att ha många lediga dagar över för dig =)

Och jag hoppas det blir nån vinkväll me dig & Malin på balkongen =)



Massa kramar

2010-04-11 @ 22:19:42
Postat av: Linda

Ja det blir det garanterat, vi får stuva casey i garderoben medans vi pimplar vin och snackar skit!

2010-04-12 @ 11:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0