Sorglig dag

Idag var jag på basen för att säga hejdå till Caseys vänner som åker till Afghanistan idag, det var ganska jobbigt att se alla fruar, barn och föräldrar, som stod och grät, när dom gick på bussarna. Känns skönt att Casey kommer inte bli " deployed" på minst 3 år, jag hoppas bara att krigen är slut då. Jag såg också min första coyote idag, ( vildhund) fast det var nog bara en liten valp. Väldigt söt. Och på tal om hundar, idag när alla stog och sa hejdå, så var det någon som hade sin hund lös, och den sprang omkring och sniffade på alla, Sen var det någon som sprang runt med sin son, i en sån där sele med " koppel" typiskt hundarna springer lösa och barnen är i koppel. Haha. Nu kom Steven över så vi ska äta middag, ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: malin

tror du att du skulle kunna köpe ett sånt "koppel" till matilda haha

2009-09-29 @ 14:37:07
Postat av: Linda

Åh stackarn, jag har hört att vissa föräldrar här, har sina barn i " koppel " även fast dom är typ 8. Förstår vad förnedrande för barnet.

2009-09-29 @ 20:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0