Överaskning.

Efter vi hade vaknat lite, så tog casey ut mig på bio. Och vi såg filmen " 9" den var lite underlig, efter bion så hade Casey bokat bord på en fin resturang, ( samma resturang) som vi hade vår förlovningsmiddag. Efter middagen åkte vi hem och packade, ( inför Oregonresan) och jag trodde att firandet var slut. .. Men då trollar han fram en tårta och presenter. :) -en ångkokare som jag velat ha. - en klädkammar organiserare ( jättebra för vi har alldeles för mycket kläder, som inte får plats) - en bh klämma grej, som man använder för att gömma bh banden, om man har ex en klänning med bara axlar. - presentkort till macys ( på 1000 dollar) Nu ska det shoppas. Han kan fortfarande överaska mig :)

Kommentarer
Postat av: malin

åh vilken man du har =) men det är du ju värd.. det är klart att du ska firas ordentligt när du fyller år =)

2009-09-18 @ 11:43:48
Postat av: pia

Oh lilla gumman jag vill också fira dig ordentligt

2009-09-18 @ 12:24:37
Postat av: Linda

Vi får festa till det ordentligt i sommar istället.

2009-09-18 @ 13:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0