Min födelsedag..

Började med att Casey sköt av en konfettikanon, i våran säng, När jag låg och sov. Och när jag hoppade upp av ljudet, så sköt han "sillystring" över hela mig. ( och jag var den som fick städa upp, såklart) han gav mig två presenter: ett paket cherrry twizzlers ( en sorts godis som jag gillar) och ett paket lakrits twizzlers ( som jag också gillar). Vilken fantasi den mannen har ibland. Men Han gav mig också ett jättefint kort där det står: For my wife, iam blessed to have you . There are many fine women in the world but you are the best of them all. Your love, your faith in me, your gentle understanding all make me realize, how blessed Iam to be sharing my life with you. I couldn't live without you Linda I love you WAMHAS! ( wamhas , är något vi säger till varandra, och som vi vill ha inristat i våra vigsel ringar, och det betyder With All My Heart And Soul. ) senare ska vi gå ut och äta, och hitta på något tillsammans, och senare ikväll åker vi upp till Oregon. Vi är framme imorgonkväll, om vi har tur. Ha det bäst sålänge. Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Ibland säger ett kort mer än hundra diamanter =)

2009-09-17 @ 20:16:25
URL: http://elinsegotripp.blogg.se/
Postat av: Kingen

Hej Linda!!



Grattis på födelsedagen lite i efterskott!!! Kul att du har börjat blogga igen!! Sköt om dig nu!



K

2009-09-21 @ 09:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0