Hemmåt igen

Nu är vi på väg hem igen. Och vi har bara 11 timmars resa kvar :) vi fick lov att stanna och sova en stund, för casey behövde få sova lite mer, tyvärr förlorade vi en timme på det, men hellre det än att vi förlorar livet om han somnar vid ratten. Den här gången så kommer vi att åka igenom San Fransisco , och jag ska ta lite kort med min telefon, dom blir tyvärr oftast inte så bra. Jag har försökt att lägga upp bilder här på våran lägenhet, men det går inte från mobilen, så jag får höra det när jag kommer hem igen. Jag är så jätteglad för lägenheten och området vi kommer att bo i !! Nu ska vi bara bestämma vad det 3dje sovrummet ska användas till, jag har mina idéer och casey har sina, men han har inte sagt vad hans är. Jag tycker att vi ska göra det till ett kontor, därför att vi kommer att ha mycket papersarbete framför oss, vi slipper att ha datorn uppkopplad på tvn i vardagsrummet. Och det är alltid bra att ha paper organiserade ( och jag är väldigt mycket för att vara organiserad) vi får väl se vad vi gör med det rummet, det enda jag vet är, att vi har ett fint gästrum när min familj kommer och hälsar på.

Kommentarer
Postat av: pia

nu är jag lite nyfiken vad casey vill göra med det tredje sovrummet Fast jag tycker ditt förslag är bra hoppas att resan hem går bra

2009-09-22 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0