Hemåt.

Ja om ett par timmar är det dags att packa in oss i bilen, och köra tillbaka till San Diego. Vi har hittat vår drömlägenhet, haft en mysig minisemester tillsammans, med mysiga middagar, promenader runt Portland, och kollat in området där vi ska bo. Vi ska nog trivas riktigt bra här, det är väldigt vackert här, och vänliga människor, Massor av shopping, resturanger och dom har alltid något på gång festivaler, och andra olika arrangemang. Jag längtar tills vi flyttar hit. Det enda tråkiga är att vi måste flytta ifrån vänner som jag har fått i San Diego. Men vi kommmer att åka åka dit och hälsa på. Nu har vi bara massor av immigrations papper att fylla i. Vi längtar också tills vi kan åka till Sverige och hälsa på, men jag har lite papersarbete att göra där också. Som få ett nytt körkort med mitt nya namn, och ett nytt pass. ( men passet kan man också få från svenska ambassaden här). Nu ska vi försöka sova lite innan vi ger oss av, bilresan tar ju ca 15 timmar.en jag kommer att blogga under resan. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: pia

Tack Linda för att du skriver och berättar för din nyfikna mamma

2009-09-22 @ 07:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0