:)

Imorgon är det min födelsedag, och gissa hur vi ska spendera den?? Jo större delen av dagen ska vi sova, för på kvällen ska vi åka upp till Oregon, för att titta på huset som vi förhoppningsvis ska hyra. Jag vet inte hur det ser ut, förutom att det är ett blått hus, med garage för 2 bilar och en stor tomt. Och det är något som casey gärna vill ha, han vill ha en tomt så han kan klippa gräset mm. Och ha ett garage , för han ska köpa en gammal klassisk 1920 tals lastbil och fixa upp. Hoppas bara att insidan av huset är fint. Casey fick också veta att han kommer att bli befodrad till staff sgt om 2 månader. Och han är jätteglad för det. Och jag med såklart. Nu sitter jag och tittar på Nibbles ( våran orm) vi köpte 2st bambu stavar, som man sätter upp i terrariet , så han kan klättra. Och han verkar gilla dom ,för nu ligger ovanpå en av dom och bara tar det lugnt. Så som ormar gör. Ha det bäst . Kramar Linda

Kommentarer
Postat av: malin

grattis igen :)

2009-09-17 @ 10:21:18
Postat av: pia

Skriv och berätta hur det var i oregon och om huset såklart

2009-09-17 @ 19:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0