Det har varit en lång dag.

Klockan är bara 4 på dagen här, och jag är redo för sängen. Det har varit en lång dag. Jag vaknade eller rättare sagt, casey väckte mig ganska abrupt kl 05:00, så att vi skulle hinna till "navy hospital" kl 7 för att ta dom sista sprutorna. Efter det så åkte vi till basen för casey behövde vara där, för någon skulle komma och titta på något ( ja jag vet inte ens vad det var han skulle göra där) så vi kom dit ganska tidigt, eftersom sprutorna gick väldigt fort. Så där satt vi på caseys kontor i 4 timmar. Och mannen dök aldrig upp! Nu sitter casey på ena sidan av soffan och halvsover, och jag ligger på andra sidan, och försöker hålla mig vaken, men jag tror att jag ska ge upp nu och slumra lite.

Kommentarer
Postat av: malin

vad skönt att du är färdig med sprutorna =)

2009-09-15 @ 09:04:09
Postat av: Linda

Ja, nu ska jag bara göra undersökningen och hitta hus eller lägenhet så vi kan fylla i våra papper. Och skicka in. Sen är det bara att vänta. :)

2009-09-15 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0