Casey..

Jaha idag vaknade jag, och såg att min knäppa man hade ritat ett hjärta med en pil igenom, på min fot. Han gör sådana saker ibland. Förra veckan använde han lite av min ansiktskräm och skrev " I Love you" på badrums spegeln. Det är jättefint, jag önskar bara att han inte hade använt min nya dyra ansiktskräm. :) casey gör ofta fina saker för mig, som när jag inte kan sova och jag råkar väcka Casey av att jag vrider och vänder på mig, så även fast han måste upp om bara ett par timmar, så drar han sin hand över min rygg tills jag äntligen slappnar av, och somnar. Han är fin min man.

Kommentarer
Postat av: pia

Ja han är en gullig kille som gör allt för min dotter

2009-09-16 @ 07:04:23
Postat av: Elin

Åh vad romantiskt =)

2009-09-16 @ 09:31:05
URL: http://elinsegotripp.blogg.se/
Postat av: malin

Han har ju en fin fru =)

2009-09-16 @ 09:37:06
Postat av: Linda

Ja jag försöker vara lite gullig, när jag inte gnäller på honom. Nej jag skoja bara, jag gnäller nästan aldrig ;)

2009-09-16 @ 10:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0