Åh vad trött jag blir

Jag blir så trött på att folk gör misstag hela tiden, som påverkar mig och Casey. Vi hade sista läkarundersökningen imorse, eller skulle haft rättare sagt. Vi kommer dit tidigt på morgonen, och dom har bokat mig till fel läkare! Vi måste ha en läkare som har befogenhet att göra immigrationsundersökningar. Så vi fick lov att boka om. Men såklart så hade dom ingen tid förrens den 22 okt. Och vi planerade att flytta den 17 okt! Japp så nu ser det ut som vi måste stanna här några dagar till. Och det betyder att vi kan inte åka upp till Idaho och hälsa på Caseys föräldrar innan vi åker till Portland. Sen så behöver vi prata med advokaten, för vi har några frågor, men såklart så är hon ledig och kommer inte tillbaka förrens nästa Torsdag. Och ingen på hennes kontor vet inget om vad vi behöver veta, åh nämde jag att hon är den enda immigrations advokaten för marinkåren, på hela västkusten!! Jag brukar ha mycket överseende med folk, men saken är att vi har ganska bråttom att få allt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0