Ok lite sammanfattning..

Nu har vi nästan alla paper som vi behöver för immigrationen, det är bara läkarundersökningen kvar, och den har vi bokat till den 19 oktober. Efter det ska vi träffa advokaten den 21 för att gå igenom paprerna, och sen den 22a lämnar vi in dom, så att hon kan börja göra det hon ska( vet inte riktigt vad hon gör) den 21 oktober kommer dom också och packar våra saker och tar dom, så vi har inget till den 3 november. Kul va?! Ingen tv, ingen dator ingen säng, mm. Så jag antar att jag kommer att utforska området MYCKET! Eftersom casey köpte en nytt fordon förra veckan, så kommer jag att köra " min bil" upp till Oregon. Ja nu står mitt namn på försäkringen och så ! Jag längtar verkligen INTE till den bilturen, jag klarar ju inte att köra så långt utan att bli trött, men vi kommer att stanna ofta( trucken är ett bensinmonster) och den här gången så kommer vi att dela upp resvägen på två dagar, så vi tar in på hotel efter typ 10 timmar, jag har tappat räkningen på hur många hotelrum, jag och casey har bott i tillsammans under dom här 3 åren, men många hotel har det varit. Casey fyller ju år snart också, så det blir ju skönt att ha ett shoppingcentrum, precis där vi bor. Vi måste dock hålla i pengarna lite bättre nu, eftersom casey köpte monstret. Men jag är inte bitter, nu har ju jag min egen bil :) jag vet bara att när vi får barn, så kommer dom inte vilja åka med mammas bil, pappa har ju DVD i sin. Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: malin

jag tror att dina barn kommer att vilja åka i mosters bil.. Min bil låter som ett monster och ser ut som något från en skräckfilm =)

2009-10-16 @ 14:26:11
Postat av: Linda

Haha ja det är ju bra iallafall :)

2009-10-16 @ 19:50:23
Postat av: pia

Kanske i mormors bil den är liten och röööd

2009-10-16 @ 19:56:00
Postat av: pia

Kanske i mormors bil den är liten och röööd

2009-10-16 @ 19:57:52
Postat av: pia

hejsan kanske i mormors bil den är liten och rööd

2009-10-16 @ 19:59:16
Postat av: pia

vilken upprepning

2009-10-16 @ 20:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0