Monday night football

Jag vet inte vad som är tråkigare, att titta på fotboll eller titta på folk som tittar på fotboll, ! Casey och Steven sitter och tittar och skriker åt tvn. Ush vad det är tråkigt med fotboll. Snart är vi klara med att samla papper så vi kan lämna in det till våran advokat, äntligen! .sen är det bara att packa, och köra upp till Oregon, och våran perfekta lägenhet. Åh vad jag längtar!! Så fort som jag kan så ska jag börja plugga igen, whoohoo!. Funderar starkt på att plugga till att bli en "para legal" Antar att den svenska översättningen är jurist, det verkar vara ett kul jobb, och i landet där folk stämmer varandra till höger och vänster, så finns det alltid ett behov av advokater och jurister.

Kommentarer
Postat av: mamma

lycka till med allt

2009-10-07 @ 03:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0