Det närmar sig

Jaha då var det bara några dagar kvar tills vi flyttar, eftersom jag inte jobbar nu, så flyter alla dagarna ihop, och jag har inte koll på datum och veckodagar så bra. Men den 19e har jag läkarundersökningen, sen den 20e ska vi träffa advokaten, och sen ska vi träffa henne den sista gången den 22a. Nu på fredag kommer flyttföretaget hit och ska göra inventering av våra saker, och vad som ska flyttas. Och den 26e FLYTTAR VI !!! Men innan dess ska vi hinna med att ha en avskedsfest också. Jag längtar till den nya lägenheten. Den är så fin och stor, problemet är bara att vi inte har nog med saker att fylla alla rum med, om det nu lam vara ett problem, ( det var väl därför, Gud uppfann shopping va?) jag önskar att jag kunde ha min kära syster med mig i affärerna, hon är duktig på inredning, och ger mig alltid bra idéer. Nog om det. Jag har lyckats vända på dygnet igen, så jag är pigg hela natten och trött hela dagen, och jag som var så duktig på att gå upp tidigt på morgonen, i nästan 5 månader!!! Jaha jag får väl bara försöka vända tillbaka dygnet igen då. Så nu måste jag blunda och försöka sova, godnatt.

Kommentarer
Postat av: malin

ja jag vill ju också vara där och hjälpa till och inreda. Men när jag kommer ska jag iallafall få inreda lite i "mitt" rum.. eller hur? =)

2009-10-09 @ 12:40:36
Postat av: Linda

Japp :) det ska du få göra

2009-10-09 @ 13:46:18
Postat av: malin

va malins rum???

2009-10-09 @ 16:53:11
Postat av: Linda

Ja det blir ett gästrum med ditt namn på, så vi kan säga till andra övernattnings gäster att dom sover i " the Malin "

2009-10-10 @ 10:17:10
Postat av: mamma

förlåt men det blev fel det var jag som kommenterade va malins rum???

2009-10-10 @ 14:54:47
Postat av: Linda

Jaha ja men vi har ju två gästrum, så du kan få det andra som vi kallar " the mamman" haha

2009-10-10 @ 21:54:03
Postat av: milla

Hoppas du mår super gumman. ni kommer att få det superfint på nya stället =)

Massa kramar

2009-10-11 @ 00:03:56
Postat av: Linda

Vi mår jättebra! Hoppas att du mår bra också ! Du måste komma och hälsa på. Kram

2009-10-11 @ 03:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0