Desperate housewife??

Idag kände jag mig verkligen som en tvätt äkta husfru. Jag vaknade vid 8 men låg och drog mig till 9, sen började jag att städa upp lite i lägenheten( det går ju fort, då vi inte har något ). Sen var det bara att klä på sig, ta bilen och shoppa. Så himla bra med gps i bilen så jag lätt kunde hitta alla bra affärer. Idag var det Caseys födelsedag jag shoppade till. Lite paket och en jättefin tårta från ett mysigt litet bageri i närheten. Så efter några timmar av shopping kom jag hem, och började slå in paketen, och då kom casey hem. Så gick vi ut och åt middag och kollade in området tillsammans. Caseys mamma skickade en massa halloween saker att dekorera lägenheten med, så det hann vi med också innan vi åkte på utforsknings turen. Våra möbler kommer på måndag YES!!! Och casey har fått 10 dagar ledigt från jobbet, så vi ska åka upp till Idaho ( antagligen på Tisdag) för att hälsa på hans farmor, som tyvärr är väldigt sjuk. Jag som hade fått nog av långa bilresor på ett tag, men det är klart att jag följer med casey, speciellt eftersom det här är nog en av dom sista gångerna han får se sin farmor. Ha det bäst. Nu ska jag ta ett bubbelbad och lägga mig tidigt så jag orkar fira Casey imorgon.

Kommentarer
Postat av: milla

Är så avis på dig =))



massa kramar

2009-11-01 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0