Åh härligt!

Den här veckan har det varit otrolig. Mycket att göra, jag och casey har i princip bott i våra bilar, och bara stannat ibland, för att äta något. Från tidigt på morgonen har vi varit igång, tills vi helt utmattade efter dagen somnat någongång mellan 1 och 3 på nätterna, men nu äntligen är allt klart. I morse lämnade vi in immigrations paprerna till advokaten. Casey tyckte jag var larvig som och att jag organiserade papprerna för mycket, men när vi kom till advokaten så prisade hon mig för att jag hade gjort hennes jobb så mycket enklare, att gå igenom allt. Det tar ungefär 1 -2 timmar vanligtvis för henne att gå igenom allt, vi var där i lite mindre än 20 minuter, Haha vem är larvig nu va?! Så mellan, flytt och immigration , fixa bilarna inför resan, lämnat kläder till goodwill, tagit kopior på papper vi behöver, packat, städat, ätit middag med caseys vänner, ( alla på olika kvällar) så har vi inte haft mycket tid att bara sitta. Och nu när vi har tid, så har vi ingenstans att sitta. På tisdag morgon kör vi upp till Oregon, och vi räknar med att vara där onsdag kväll, eftersom jag ska köra min bil upp, så måste vi stanna på hotel under natten, jag är inte van att köra så långt. Vi trodde att våra möbler inte skulle komma förrens efter den 3dje november, men dom kommer antagligen redan på den torsdagen, och casey rapporterar in till nya jobbet på fredagen, och sen fyller han år på lördagen, hoppas att jag har tid att köpa lite presenter och tårta, han förtjänar den bästa födelsedagen någonsin, så jag ska göra mitt bästa. Det är tråkigt att hans födelsedag är på halloween, och vi kommer missa hela" klä ut sig, äta godis och träffa vänner grejen" men vi har ju alltid nästa år. Det är helt sjukt vilken industri halloween är här, och kvaliteten på utstyrslarna och perukerna, och sminket, och ja allt som har med halloween att göra, jag längtar redan tills nästa år, då vi får klä ut oss. Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0