Nu drar det ihop sig..

ja nu är det bara 3 veckor kvar tills jag flyttar.  och bara 2 veckor kvar tills jag slutar jobbet.
nästan allt är klart, lite småsaker att fixa bara, sen är det bara att ta mitt pick och pack och sätta mig på planet.
jag är inte så nervös längre, mest förväntansfull.
Det kommer vara helt sjukt tråkigt att missa Melvins 4 års dag och Matildas 2 års dag och inte minst Malins 25ÅRSDAG! men jag får se till att hitta på något kul med henne när hon kommer till mig, när det nu blir =) 

det enda som jag kanske är lite nervös inför är att lära mig köra i USA, alltså det är ju i stort sett samma lagar som i Sverige, men nu har Casey sagt att jag ska få hans bil så ska han köpa en Pickup, och det är en jättefin bil med inbyggd GPS och det är ju jättebra etersom jag inte hittar någonstans, men hans bromsar är så jäkla känsliga så man får typ whiplash skador bara genom att bromsa.  men det är väl så som Casey säger man vänjer sig vid det också, alltså bromsarna inte att få whiplash.

Jag längtar till att Malin kommer och hälsar på mig i San Diego,

Kommentarer
Postat av: malin

jag längtar tills jag kommer dit!! =) men jag vill till LA =)

2009-05-02 @ 14:30:18
Postat av: Linda

Ok men åk dit då så ses vi där, skojar bara, så klart att vi kan åka till LA,

2009-05-04 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0