Lämnat in mina nycklar.

I Onsdags var jag med Malin och gick på Beyonce koncert, JÄTTEKUL var det. även fast det tog sin lilla stund innan det började, och " förbandet" var dj Hakim och Knappen från NRJ radio. och där stod dom på scenen och spelade musik och dansade runt lite. inte så kul, så det var tur att Beyonce hade en riktigt bra show.
Jag var ganska förvånad att se vilken blandning av folk det var, allt från Parfym stinkande översminkade högljudda 15 åringar, till pappor som var där med sina yngre döttrar. och en och annan kontorsnisse.

Snacka om att jag kände mig gammal, när 15 åringarna som höll på att ge mig och malin astma anfall från  all parfym dom hade på sig, skrek och tjoade och hade kul, och det jag kunde tänka var... kan ni vara tysta jag hör inte vad hon säger.
sen när hela globen stormade ut och gick till tunnelbanan så gick jag och gäspade och längtade att få krypa ner i sängen, klockan var ju typ 22.30 väldigt sent för mig nuför tiden hahah

Idag var min sista dag på jobbet och jag hade kontorstid, och idag var en dag som det är planerat att jag skulle vara ensam där, men jag kunde knappt få något gjort för var 30 min kom folk och lämnade presenter och skulle lyckönska mig och kramas.
Det var jättekul, föräldrarna kom och lämnade presenter, folk ringde och lyckönskade mig, folk var riktig fina idag, och det var lite svårt att lämna mina nycklar och gå ut från dörren. jag har ju ändå varit med och byggt upp det från grunden.
 nu är jag formellt arbetslös.
Men det kändes väldigt bra att folk att jag har gjort ett bra jobb under de 3 åren jag jobbat där.

Nu är det dags att bygga upp ett nytt liv =) oj vilket Äventyr.


Kommentarer
Postat av: malin

oh no! here comes the dancing girls again... haha

2009-05-15 @ 10:38:51
Postat av: Linda

ja the dancing screaming girls =)

2009-05-17 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0