im here.....

Ja idag har varit en bra dag, tillls jag laste Malins blogg och jag borjade grata, dumma syster som jag saknar sa mycket.
jag var pa grillfest hos cori och josh och pete och jess var dar ocksa, alla var jattetrevliga.
Imorgon ska vi kopa en svensk keybord sa jag kan anvanda alla bostaver , det har gor mig galen.
jag tog kort med min kamera idag men det blev nagot fel sa jag kunde inte skicka dom till min hotmail, jag lagger upp dom nar jag har fixat det.
Kram pa er .
JAG ALSKAR DIG OCKSA malin.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej gumman.. snart har du bott där i en vecka.. lagom länge.. dags o komma hem nu =)

Du får börja blogga ofta & börja använda msn.

Massa kramar

2009-05-28 @ 09:41:27
Postat av: Linda

ja jag ska blogga oftare, det ar bara det att jag blir galen att inte ha alla bokstaver, och snart ska jag borja vlogga ocksa,jag maste bara hitta sladdarna till videokameran som Casey gav mig.

2009-05-29 @ 18:33:11
Postat av: MIlla

Nu får du börja blogga så vi får veta va du gör om dagarna =)

Massa kramar

2009-06-03 @ 23:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0