=)

I morse så var jag och hämtade mitt Internationella körkort ! ha eller det är typ som en liten bok med min bild i, så då var det ännu en sak jag kan stryka från listan.
Nu ska jag bara skicka en låda till USA och sen packa en låda som jag vill spara här. och sen köpa 1 par skor och leggings till flygresan och få paprerna från Stefan och oj ja jag ska köpa biljetten imorgon.
sen är allt klart. ÄNTLIGEN.

Idag är det precis en vecka kvar på jobbet, och på Torsdag klockan 2 går jag ut från den dörren för alltid.
det känns lite sorgligt samtidigt som det känns helt rätt.

Jag tänkte att jag skulle börja videoblogga eller vlogga som Malin sa att det hette, från San diego , bara jag kan lära mig ladda upp videor , jaja jag vet att dom flesta vet hur man gör men jag är helt data handikappad och klarar knappt av att skicka ett email. 

Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0