Ullared

ja resan dit gick fort... för jag sov hela resan och malin och mamma väckte mig när det var  typ 30 min kvar.
och stackars malin fick köra hela vägen =(
jag gillar att sova under långa resor, det är därför jag alltid har med mig insomningstabletter eller sömntabletter när jag flyger, jag tror inte att det är tillåtet att ta sömntabletter på flyg, men det är det ända sättet för nig att kunna sova.
och så är det ganska skönt att vakna upp 15 min innan landning istället för att sitta vaken och bara vänta. det är ju ända 13- 14 timmar till san diego.
så jag brukar ta en sömntablett efter middagen på flyget  så sover jag som ett litet murmeldjur.

jag hade ju inte planerat att spendera så mycket pengar i Ullared men ändå kom jag upp i över 5000 kr  ouch!!!
 fast jag hittade väldigt mycket fina kläder och får nu en helt ny garderob till mitt nya liv,
mina bästa köp var en kort jacka , en vit lång kofta , 3 par jeans, några snygga linnen, åh visst ja jag hittade ÄNTLIGEN mina gladiator sandaler.  YAY!!
den vita koftan vet jag inte om jag kommer få så mycket användning av i san diego nu i början, eftersom det är så varmt där, så den har jag redan använt, men allt annat ska vara helt nytt och oanvänt när jag kommer dit.

så nu håller jag på att plocka ner allt i stora packlådor så att jag kan skicka dem till Casey, jag bestämde mig för : ju mindre bagage desto bättre.

det lär ju kosta lite men det är det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0