läskiga typer..


Tänte inte på det här förrens i Lördags, men i fredags så kom jag hem från jobbet vid 22.30 , och pratade med Casey till typ 2 - 3 på natten och då gick jag för att dricka lite vatten och borsta tänderna, jag hörde hur någon skrek ute på gatan, och jag hann se någon " lunka" iväg ganska snabbt. jag skriver lunka iväg , för han hade en speciell gångstil, som påminde ganska mycket, om  "Ringaren i Notre Dame"
Efter lördagens spelkväll hos malin och Kim , så satte jag mig i bilen och åkte hem vid ungefär 2 på natten, och när jag kommer till min gata så ser jag samma man smyga omkring  vid garagen då hade han hela ansiktet gömt bakom en halsduk. , när jag kommer med bilen så försvinner han runt huset.
jag behöver nog inte berätta hur läskigt det var att gå ur bilen och öppna garagedörren, jag hade hela tiden koll på om ahan skulle komma tillbaka runt huset. sen när jag körde in bilen i garaget så fick jag fölr mig att han skulle stå bakom garagedörren.  Läskigt ! 
Typiskt också att mamma och pappa inte var hemma den här helgen , så det kändes ganska ensamt i lägenheten, och jag brukar tycka om att vara ensam, men nu när man bor på marknivå så kändes det ganska otryggt.

Läskiga typer som smyger omkring vid 2 tiden på natten har nog ganska så ljusskygga planer för sig.
tur att man har garage så kanske man slipper få bilen stulen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0