=)

Dags för ännu ett inlägg.
jag fick veta igår att Casey kommer att gå en utbildning nu i maj så han kommer att vara väldigt upptagen, så jag måste nu välja om jag ska åka dit den 9 maj som planerat,och inte ha så mycket tid med Casey  eller vänta 2 veckor och jobba lite ,eller bara vara ledig och passa på att spendera tid med familj och vänner innan jag flyttar,  ja det vore ju bra att få lite extra pengar i juni, men å andra sidan så vill jag vara ledig och vara med familjen och vänner, men å andra sidan så jobbar ju dom också. hmm  ja jag har ju tid på mig att bestämma mig. 

funderar också på om jag ska skicka mina saker i förväg till Casey , så att jag slipper checka om bagaget i Chicago och släpa runt på det. men jag vet inte. efter en vinter av att haft många beslut att ta , är jag så trött på att ta beslut så jag går ut i strejk snart.

Annars är det inte så mycket som händer just nu,  försöker sluta röka , så jag gick till apoteket och köpte en sån här munspray som lindrar abstinensen, men fy farao , ett sprut på insidan av kinden och hela halsen krampade ihop, nej jag önskar att jag kunde bara sluta.
jag köpte också en kräm som tar bort pormasker. som jag verkligen gillar, hyn blir så väldigt mjuk och fin efter =)

På Torsdag åker jag till Ullared med Malin och mamma, det ska bli kul, men jag kan inte köpa så mycket så det blir mest bara för att få lite tid med dom. ska nog köpa några par jeans och kanske någon fin tröja om jag kan hitta någon, ska också kolla om jag kan hitta höga gladiator sandaler som jag har letat efter sen förra sommaren. men aldrig hittat.
lite nya underkläder och strumpor också, det är ju ingen ide att släpa med sig mina gamla strumpor till USA.

ja nu är det dags för lite te och en macka innan jag går och lägger mig, har inte ätit på hela dagen så jag är utsvulten.

ps, har ni sett den nya åkturen på Gröna lund?  den ska jag absolut åka,  invigning 25 april. yay

.


Kommentarer
Postat av: therese

haha ja vågar kan vara onda ;-)

nu har jag iaf lyckats komma ner till 64,9 men nu verkar det vara stopp... kram

2009-03-05 @ 06:31:34
URL: http://fruochmamma.blogg.se/
Postat av: therese

haha, nä det e sant men gud va det var värt resan!! vill till nästa mässa med! jo vi tog en del bilder . ska lägga ut några på facebook :) kram

2009-03-10 @ 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0