ok far val skriva lite istallet

jag kan inte lagga upp videorna som jag har spelat in.
den senaste veckan har jag kort bil for forsta gangen har i Oceanside !! yay
Varit pa bio 2 ggr, forst sag vi  land of the lost , ovh sen sag vi the hangover som ar skitrolig!
igar kom Casey hem pa lunchen for att hamta mig sa att jag och kori kunde aka och titta pa brollopsklanningar. jag kopte en som inte ar  en traditionell brollopsklanning, eftersom jag inte kommer att ha ett traditionellt brollop.
den ar chanpagnefargad , med ett lager chiffontyg over, breda axelband med brodyr och  parlor pa.
jag ska ha vinroda blommor i haret.
Kori ska ocksa hjalpa mig att fixa mitt har, farga / haruppsattning, for hon ar harfrisor.
Kori kommer ocksa folja med mig till las vegas sa att jag har en van med mig, aven fast  hon ar gravid i 5e manaden snart.
ha det bast

Kommentarer
Postat av: pia

ja det är bra för då får vi något att läsa om vad som händer därborta

2009-06-12 @ 22:14:13
Postat av: Milla

Det är så himla tråkigt att vi inte får vara där o se hur vacker du kommer vara i din klänning =(

Du får skicka massa me bilder.

kram

2009-06-16 @ 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0